vineri, 16 mai 2008

Nu vreau ca Ei sa ma schimbe



Hy, I’m Roxx’, I’m sixteen and…I’m ME.

Nu sunt perfectă şi nici nu sper că voi fi vreodată . . . am defecte, poate mai puţine decât cred unii. hobby-ul meu e: să râd.

Dacă râd, sunt veselă; dacă sunt veselă, uit de probleme; dacă uit de probleme, sunt fericită. Râsul face parte din fericirea mea, face parte din mine.

Azi, sunt revoltată pe schimbări, schimbări pe care nu vrei să le faci, dar ţi se impun…şi fără voie (dar de nevoie) le accepţi. De ce trebuie să încetezi prietenia cu o persoană, doar pentru că pe noul partener îl deranjează? De ce să renunţi la ceva ce ţi place, doar pentru că moda s-a schimbat? De ce încetezi să fii sincer?

Dar, problema mea e alta: Nu vreau să mă schimb, vreau să am mereu o gândire pozitivă, să văd viaţa la fel de roz, chiar dacă unerori, sunt conştientă că vor fi şi momente gri.

Când eram azi dimineaţă în Lux, în timp ce visam cu ochii la cappucino, mă găndeam...cum va fi bunica Roxxy . . .(ştiu gîndesc departe)...ca mamă...cred că voi fi super zăpăcită (ai mei mi-au spus azi ce o să fac dacă şi peste ceva vreme, voi fi la fel de neatentă şi voi scapa copilul din breţe, sau chestii de genu' :-S )....dar ca bunică? Voi fii tot aşa veselă, ameţită, îmi voi pune în pericol viaţa de 3 ori pe zi? Viaţa mă v-a schimba, mai exact: mă vor schimba?

Acum ceva vreme, cineva, X, mi-a reproşat că sunt prea veselă, că nu pot fii serioasă . . .Ca o fată naivă ce sunt, chiar l-am crezut, am început să îmi analizez atitudinea şi am realizat că 80% din zi râd. Ok...am încercat să mă schimb. Era joi de dimineaţă, prima oră edu...eu :serioasă , a doua oră identic, a 3-a ... atitiudinea rezistă, chiar şi cu bancurile de rigoare...m-am chinuit să nu fac atâta haz..deja colegele deveneau suspicioase....eu, tot serioasă....pe la sfârşitul zilei....am început o mică anchetă....mi-am întrebat prietenii:”Ţi se pare că râd prea mult? Poţi discuta cu mine lucrui serioase?"etc . . .Azi…am dezlegat misterul, rezolvat problema şi am făcut planul de bătălie pe următorii doi ani şi o lună:

1.X nu mă cunoaşte destul şi vrea să mă schimbe.
2.Nu voi mai asculta de oricine (a nu se înţelege greşit, X nu e oricine) voi asculta de persoanele cu adevărat importante şi doar dacă sunt în concordanţă cu părerea mea proprie.
3.De azi, sunt tot eu...rămân eu, nu mă sfiesc să râd...iar cu X voi discuta pe teme de genul : poluare, religii, războaie, politică etc.I’m scared of changes…I’m afraid of big changes….I don’t want around me people who wanna change me…I want that the changes come from inside my heart….

RoXxanna-când lumea încearcă să mă schimbe

Un comentariu:

Anonim spunea...

X nu ii asa imp k sa te schimbe...defapt nimeni no sa reuseasca decat daca vrei u:D si despre bunicutza Roxxy...no sa fi cu capu in nori ci ca si in cer de fericire k ai facut cva in viata...banii, faina....nu conteaza atata timp kt ai o familie implinita si fericita:Do sa devvii responsabila p drum.si fi serioasa....cine e cu vapu pe umeri la varsta asta?:))bine vlad da atat:D:D:*:*