duminică, 21 decembrie 2008

Real Rocsi is back...temporary (today)


incerc sa imi imaginezi ce e "inside"...nu ma refer la organe, chestii dinastea...ci la personalitatea mea...


uneori cred ca exista mai multe Roxi...una, cu sigurantza-traieste clipa, cealalta-prefera sa "se sacrifice" pentru fericirea celor din jur (:-<), una-da sfaturi, muulltee..si bune, dar care nu se aplica in cazul ei; alta-e o tipa care e atat de inocenta, incat ii iubeste si pe cei care adora sa-i 'invarta cutitul in rana'; una-este constienta ca nu exista persoana perfecta; alta-vede lumea in roz, rade tot timpul si in ciuda faptului ca e constienta de imperfectiuni incearca ca totul sa fie 'frumos' si 'usor' . . .


si totusi...sunt umpic din fiecare :)..cred :D


azi . ..am uitat de toate problemele care ma framanta...si am ras, am ras si iar am ras...de ce?pentru ca asta imi place :X...iau viatza in gluma, ca sa nu ma ia de . . . .


si eu ..tot batman batman =))

Niciun comentariu: