marți, 27 mai 2008

Flow low, wow!...low :X




Azi, fără să filozofez (prea mult), fără prea multe sentimentalism, vreau să vă povestesc despre cea mai reusită petrecere la care am fost(sper să nu fi omis una mai tare).



Încep cu începutu’, ca tot omu’: sâmbătă…pe la 7 am ajuns @t Denysuk@’s place..şi de acolo, am plecat spre locul petrecerii, toate cu speranţe de distracţie, sau măcar să ieşim din monotonia oraşului.

Ce m-a impresionat a fost peisajul…frumos, ca la bunica acasă [:D :X], maci, soare…căsuţa micuţă, draguţă, exact cum îmi doresc eu …departe de oraş, linişte, alături de prieteni.

Deşi, la început, petrecerea părea ruinată din cauza unui mic(mare accident-pe această cale vreau să le mulţumesc tutoror celor care mi-au fost alături în acele momente grele, în special la mami lu' Deny], petrecerea părea să fie una reuşită, în ciuda discuţiilor contradictorii pe teme muzicale, EU CRED(nu ii fac reclama lui Dorel Caprar, nu vă faceţi griji) ca la un party trebuie sa accepţi că nu toţi ascultăm acceaşi muzică şi în momentul în care DJ-ul nu dă “play” genului tau, nici nu faci show, nici nu schimbi melodia la mijlocul ei, cel mai bine…ori incerci să ignori sound-uk, ori pur şi simplu: ieşi în curte :D.

După ce au plecat cei pe care nu îi cunoşteam, am rămas alături cei care credeam că îi cunosc, dar defapt cunoşteam doar o parte a personalităţii lor, cea pe care o afişează în cele 7 ore de la şcoală.
Ne-am simtit super bine, cel puţin eu, nu am dormit o secunda, am dansat,i-am cantat Denisei )apropo nu te uit că m-ai pus să cânt melodia aia cu buchetu de trandafiri [>:P]), ne-am machiat cu frişca, am vorbit discutat, am vazut apusul &rasaritu’, am facut curat(copii cuminti ce suntem), l-am pus de Bogdan să tot zică “La naiba!”, i-am furat bluza lui Andrei, mi-am distrus balerinii, am testat rezistenţa la Finlandia (stim toti cine e “the winner”, deşi tre să îi dăm menţiune şi Denisei), am dat/primit bessitos(vorba lu Nico) şi nu în cele din urmă, am cântat cu Mădă, Deny şi Ioana: FLOW LOW, WOW! LOW…(ne-a luat toată noaptea să îi facem pe băieţi să înţeleagă că e aşa e melodia [:D])

Pe la 16 ani, nu stiam de faima sau de bani… zi de zi visam, iubirea ta…


sper să dăm "repet" cât mai repede :D


flow low wow..flow :X


Roxxanna-about THE PARTY:X

Niciun comentariu: